Neem ook een kijkje in onze andere webshops

Retourneren en ruilen bij Webwinkels van Webcompanies

1. Mag ik een artikel retour sturen?
2. Ik wil een artikel retourneren, hoe werkt dat?
3. Mag ik het artikel ook terugbrengen naar de afhaalbalie van Webcompanies?
4. Wanneer krijg ik mijn geld teruggestort?
5. Ik wil een artikel ruilen, hoe werkt dat?

1. Mag ik een artikel retour sturen?
Op tassen, accessoires en buitentafelkleden geldt een zichttermijn van 14 dagen vanaf het moment dat de bestelling in je bezit is. Binnen deze periode mag je het artikel bekijken of beoordelen. Ben je niet tevreden over het artikel? Dan kun je het retourneren. Dit geldt ook voor actie artikelen en ongeschonden rollen tafelzeil met een vaste lengte van 11 of 20 meter.

Let op: Alle overige tafelzeilen, ook ronde en ovale zeilen, worden speciaal voor jou op maat gesneden en kunnen niet geretourneerd of geruild worden. Vraag bij twijfel altijd eerst een proefstaaltje aan. Dit voorkomt teleurstellingen.

Uitgesloten van het retourrecht zijn:

- Alle coupons (sale-artikelen)
- Rond en ovaal gesneden tafelzeilen
- Mexicaans tafelzeil met een lengte korter dan een rol (11 meter)
- Overig tafelzeil met een lengte korter dan een rol (20 meter)
- Proefstaaltjes

2. Ik wil een artikel retourneren, hoe werkt dat?

Als je een artikel binnen de 14 dagen wettelijk zichttermijn wilt retourneren, dien je dit vooraf kenbaar te maken door een mail te sturen naar info@hiptafelzeil.nl. Vermeld hierbij om welk artikel het gaat, je ordernummer en je bankgegevens.

Nadat je de retourzending hebt aangemeld ontvang je van ons een e-mail met de retourvoorwaarden en een retourlabel. Dit retourlabel kun je uitprinten en op het pakket plakken. Vervolgens kun je het pakket gratis afgeven bij een PostNL punt. De kosten voor de retourzending worden verrekend op de creditnota. Wij verrekenen € 5,95 retourkosten voor klanten uit Nederland. Klanten uit België en Duitsland betalen € 11,95.

Bij retournering wordt het gehele aankoopbedrag aan je teruggestort.

Voor elke retourzending geldt: je kunt alleen artikelen retourneren welke in een staat verkeren waarin je ze zelf ook zou willen ontvangen. Dit houdt in:
- het product dient onbeschadigd en compleet te zijn.
- indien mogelijk, vragen we je om het artikel in de originele verpakking terug te sturen.
- zorg ervoor dat het geheel tijdens transport niet kan beschadigen.
- zend je factuur of een kopie hiervan mee in het retourpakket.

Webcompanies is niet verantwoordelijk voor zoekgeraakte retourzendingen.

Het retouradres is:
Hiptafelzeil
Afdeling retouren
Kerkpad 15
6961 GK Eerbeek

3. Mag ik het artikel ook terugbrengen naar de afhaalbalie van Webcompanies?
Jazeker! Voordeel hiervan is dat het je retourkosten scheelt! Het artikel mag binnen het zichttermijn van 14 dagen worden teruggebracht naar de afhaalbalie van Webcompanies. Meld wel even van te voren dat je een artikel wilt terugbrengen of ruilen.

De afhaalbalie van Webcompanies is elke werkdag geopend van 10:00 tot 17:00 uur.

Het adres is:
Webcompanies Store
Stuijvenburchstraat 143
6961 CV Eerbeek

4. Wanneer krijg ik mijn geld teruggestort?
Zodra jouw pakket bij ons retour komt wordt deze gelijk verwerkt. Wij streven er naar om het bedrag binnen 7 dagen, doch uiterlijk binnen 10 dagen op het opgegeven bankrekeningnummer te storten.

5. Ik wil een artikel ruilen, hoe werkt dat?

Een artikel mag binnen 14 dagen na ontvangst geruild worden, mits deze in goede en ongebruikte staat verkeert. Ook de verpakking van het product moet ongeschonden zijn. Wil je een artikel ruilen? Dan dien je vooraf via email kenbaar te maken dat je een artikel wilt ruilen. Vermeld hierbij om welk artikel het gaat, je ordernummer en tegen welk artikel je dit wilt ruilen. Je ontvangt van ons een emailbevestiging van je retouraanmelding.

Nadat je de retourzending hebt aangemeld ontvang je van ons een e-mail met de retourvoorwaarden en een retourlabel. Dit retourlabel kun je uitprinten en op het pakket plakken. Vervolgens kun je het pakket gratis afgeven bij een PostNL punt. De kosten voor de retourzending worden verrekend op de creditnota. Wij verrekenen € 5,95 retourkosten voor klanten uit Nederland. Klanten uit België en Duitsland betalen € 11,95.

Voor elke retournering of ruiling geldt: Je kunt alleen producten retourneren welke in een staat verkeren waarin je ze zelf ook zou willen ontvangen. Dit houdt in:
- Het product moet compleet en onbeschadigd zijn
- Indien mogelijk, vragen wij jou het product in originele verpakking terug te zenden
- Zorg ervoor dat het geheel tijdens transport niet kan beschadien
- Zend je factuur of een kopie hiervan mee met het retourpakket

Webcompanies is niet verantwoordelijk voor zoekgeraakte retourzendingen.

Het retouradres is:
Hiptafelzeil
Afdeling retouren
Kerkpad 15
6961 GK Eerbeek

Op tassen, accessoires en buitentafelkleden geldt een zichttermijn van 14 dagen vanaf het moment dat de bestelling in je bezit is. Binnen deze periode mag je het artikel bekijken of beoordelen. Ben je niet tevreden over het artikel? Dan kun je het ruilen. Dit geldt ook voor actie artikelen en ongeschonden rollen tafelzeil met een vaste lengte van 11 of 20 meter.

Uitgesloten van omruilen zijn:
- Rond en ovaal gesneden tafelzeilen
- Mexicaans tafelzeil met een lengte korter dan een rol (11 meter)
- Overig tafelzeil met een lengte korter dan een rol (20 meter)
- Proefstaaltjes