Er zijn nog geen producten in uw winkelwagen geplaatst.
1. Op welke manieren kan ik betalen?
2. Betalen per bankoverschrijving?
3. Betalen met iDeal?
4. Betalen met Giropay?
5. Betalen met Bancontact?
6. Betalen met SOFORT?
7. Betalen met een Webcompanies Cadeaubon?
8. Betalen met de Webshop Giftcard?
9. Betalen bij de afhaalbalie van Webcompanies?
10. Ik wil pas betalen nadat ik het artikel heb ontvangen, kan dat?
11. Hoe werkt ´betalen via iDEAL´precies?
12. Hoelang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?
13. BTW verleggen
1. Op welke manieren kan ik betalen?
- vooraf door middel van overschrijving
- vooraf met iDeal
- vooraf met Giropay
- vooraf met Bancontact
- vooraf met SOFORT
- vooraf met de Webshopgiftcard
- achteraf betaling met Billink
- pinnen of contant betalen bij afhalen in showroom
Bij de betaalmethodes iDeal, Giropay, Bancontact en SOFORT verloopt de betaling via het beveiligde netwerk van Multisafepay. Wil je het bedrag liever via een bankoverschrijving overmaken? Let er dan op dat je het bedrag niet naar het bankrekening van Multisafepay overmaakt, maar rechtstreeks naar IBAN nummer NL60 RABO 0308 8133 16 t.n.v. Webcompanies B.V. te Zutphen.
2. Betalen per bank overschrijving?
Kies je voor de optie vooruitbetalen per bank overschrijving, dan mag je het bedrag overmaken op banknummer NL60 RABO 0308 8133 16 t.n.v. Webcompanies B.V. te Zutphen. Als je met een buitenlandse rekening betaalt mag je het totaalbedrag overmaken op IBAN nummer NL60 RABO 0308 8133 16 Met BIC code RABONL2U. Let op: Vermeld altijd je ordernummer! Anders loopt je bestelling vertraging op. Wij gaan pas over tot verwerking van je bestelling zodra de betaling door ons ontvangen is. Het duurt ongeveer twee werkdagen voordat een vooruitbetaling bij ons verwerkt is.
3. Betalen met iDeal?
Met iDeal kun je direct na het bestelproces de betaling afhandelen bij je eigen bank. Je rekent af in een beveiligde betaalomgeving van je eigen bank. Het voordeel van betalen met iDeal is dat de betaling binnen enkele minuten zichtbaar is voor ons en wij jouw bestelling meteen kunnen verwerken.
4. Betalen met Giropay?
Giropay is de Duitse versie van het Nederlandse iDeal. Met Giropay kun je direct na het bestelproces de betaling afhandelen bij je eigen bank. Je rekent af in een beveiligde betaalomgeving van je eigen bank. Het voordeel van betalen met Giropay is dat de betaling binnen enkele minuten zichtbaar is voor ons en wij jouw bestelling meteen kunnen verwerken.
5. Betalen met Bancontact?
Deze betaalmethode is de meest bekende en gebruikte betaalmethode voor Belgische klanten. De betaling is binnen enkele minuten bij ons zichtbaar waardoor wij jouw bestelling snel kunnen verwerken.
6. Betalen met SOFORT?
Sofort van Klarna (voorheen SOFORT Banking) is een eenvoudige en directe betaalmethode die internationaal gebruikt wordt. Consumenten uit Duitsland, België en daarbuiten kunnen gemakkelijk betalen middels een overschrijving via hun online banksysteem. Het is niet mogelijk om achteraf te betalen.
7. Betalen met een Webcompanies cadeaubon?
Helaas bieden wij geen speciale Webcompanies cadeaubonnen meer aan. Een Webshop Giftcard kun je wel gebruiken als betaalmiddel in onze webshops.
8. Betalen met de Webshop Giftcard?
Ben jij in het bezit van een Webshop Giftcard? Dan kun je deze verzilveren in deze webshop. Bij het afronden van je bestelling vul je de unieke code van jouw kadokaart in en de betaling wordt voltooid. Het bedrag wordt automatisch van de Webshop Giftcard afgeschreven. Wil je iets kopen met een hogere waarde dan het tegoed op jouw Webshop Giftcard? Geen probleem! Je kiest als eerste betaalmethode de Webshop Giftcard en betaalt het restantbedrag met één van de andere beschikbare betaalmethodes.Is de waarde van je aankoop lager dan het tegoed op jouw Webshop Giftcard? Dan blijft het resterende tegoed gewoon op jouw Webshop Giftcard staan. Deze kun je later, maximaal een jaar na activering, bij een webshop van je keuze besteden.
9. Betalen bij de afhaalbalie van Webcompanies?
Helaas is het niet meer mogelijk om bij de afhaalbalie van Webcompanies te betalen. Het afhalen van een bestelling is wel mogelijk, de betaling dient echter met iDeal of middels een bankoverschrijving te zijn voldaan.
10. Ik wil pas betalen nadat ik het artikel heb ontvangen, kan dat?
Dat is mogelijk! Dat kan via de betaalmethode Billink. Deze is te vinden bij de aangeboden betaalmethodes. Het maximum bedrag bij Billink is €250,- voor particulieren en € 10.000,- voor zakelijke klanten.
11. Hoe werkt ´betalen via iDEAL´?
Betalen via IDEAL doe je in een paar stappen:
- Kies IDEAL als betaalmethode.
- Selecteer de bank waar je je bankzaken al online regelt
- Je komt direct in de bekende omgeving van je bank.
- De relevante gegevens van je aankoop zijn al ingevuld.
- Op de voor jou bekende manier keur je de betaling goed.
- Je ontvangt een bevestiging van Multisafepay (het gebruikte betaalplatform)
- Je keert terug naar de webwinkel, bestelling en betaling zijn geslaagd.
12. Hoelang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?
Betaal je met iDEAL, Bancontact, Giropay of SOFORT dan wordt je betaling vrijwel direct verwerkt. Betaal je vooraf per bankoverschrijving, dan duurt het circa 2 werkdagen voordat de betaling is verwerkt.
13. BTW verleggen
Wil je een bestelling plaatsen namens een bedrijf in België of Duitsland en wil je graag een factuur zonder BTW ontvangen? Neem dan contact met ons op vóórdat je de bestelling plaatst. Achteraf is het namelijk niet mogelijk om de BTW nog te verleggen. Stuur ons een e-mail met de gewenste producten en daarbij je adresgegevens + BTW nummer. De bestelling boeken wij voor je in en je ontvangt vervolgens de factuur zonder BTW die je kunt betalen. Zodra we de betaling hebben ontvangen wordt je order verzonden.